Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Oldal kiválasztása

Kiss Dávid: „Elsajátítás-használat-felhasználás” Gondolatok a digitális irodalomoktatás hatékonyságáról

Kiss Dávid: „Elsajátítás-használat-felhasználás” Gondolatok a digitális irodalomoktatás hatékonyságáról – Szabad Piac 2021. 2. sz. 46-61.

DOI: 10.56233/SZABADPIAC.2021.2.6

Letöltés

A járványhelyzetből fakadó, kényszerű digitális oktatás időszaka felszínre hozta és újra a tudományos érdeklődés terébe vonta az egyes szaktárgyak tanítására jellemző, specifikus problémákat. Az irodalomtanítás gyakorlatát évtizedek óta meghatározó szakmai diszkurzus leginkább az olvasóvá nevelés, a kötelező olvasmányok, a kánon és a kronologikus szemlélet, a tantárgy összetett és szerteágazó oktatási-nevelési célkitűzéseinek megvalósítása, hatékonysága köré szerveződik. Tanulmányomban a magyar irodalom tanulásának és tanításának hatékonyságát vizsgálom a digitális oktatás időszakában. Középiskolások
körében végzett kérdőíves felmérésem és gimnáziumi magyartanárokkal készített interjúim
eredményeit elemezve és értékelve arra a kérdésre keresem a választ, hogy vajon a digitális
eszközhasználat elősegítette vagy éppen gátolta a hatékony tanulást.