Oldal kiválasztása

A PROJEKT ALAPADATAI:

A felhívás megnevezése: RRF-2.1.2-21 Gyakorlatorientált felsőfokú képzések infrastrukturális és készségfejlesztése

Kedvezményezett neve: Milton Friedman Egyetem

A projekt címe: Digitális Egyetem kialakítása és kompetenciafejlesztés a MILTON-on

Azonosító: RRF-2.1.2-21-2022-00029

Támogatás összege: 446 171 486 Ft

Támogatás intenzitás: 100%

Projekt időszaka: A projekt a Széchenyi Terv Plusz program keretében valósul meg 2022. június 1. és 2025. december 31. között

A projekt célja, hogy a Milton Friedman Egyetemen a „nemzeti felsőoktatásról szóló törvénnyel” és a „Fokozatváltás a felsőoktatásban koncepciójával” összhangban megvalósuljon a Digitális Egyetem létrejötte.

A Digitális Egyetem koncepció keretében az oktatási tevékenységet digitálisan támogató blended learning módszer átfogó bevezetése, valamint a hallgatói, oktatói, alkalmazotti ügyintézés elektronizálását lehetővé tevő digitális infrastruktúra fejlesztése valósulna meg, eszközbeszerzés keretein belül.

A projekt várható eredményei többek között a felsőoktatási hallgatók és dolgozók nagyléptékű digitális készségfejlesztésének támogatása a létrejövő képzések eredményeképpen, továbbá az eszközbeszerzések által megvalósuló digitális eszköztár fejlesztése, amelyek megvalósulása együttesen elősegítik a zavartalan digitális átállást az MILTON-on.

A RRF támogatásnak köszönhetően a MILTON lehetőséget kapott arra, hogy jelen projekt keretein belül dolgozza ki a digitális tananyagokat, az intézményi specifikumok szem előtt tartása mellett, ezzel is hozzájárulva a készségfejlesztések eredményességéhez.

Az intézményre szabott képzési tartalmak a gyors és hatékony digitális átállást, a digitális technológiafejlesztés keretében létrejövő nóvumok helyes használatát és azok magas kihasználtsági arányát biztosítják.

A projekt szükségessége nyilvánvaló, hiszen az egyetemek képzési szerkezetének átstrukturálásának szükségességét olyan mértékben gyorsította fel a világjárvány, amihez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni kell. A digitális átállás egyrészt kényszer pandémia esetén, másrészt azonban fokozódó hallgatói elvárás is a jövőre nézve. Bármely megközelítés szerint látjuk is az egyetemek jövőjét, egy tény nem változik: a felsőoktatási intézményeknek készen kell állniuk a változásra, amely változatos képzési portfólióval és több oktatási platform párhuzamos alkalmazásával lehetséges csak.

 

ELÉRHETŐSÉG

Szabó-Nagy Miklós projektmenedzser

palyazati.iroda@uni-milton.hu

SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ