A PROJEKT ALAPADATAI:
A felhívás megnevezése: RRF-2.1.2-21 Gyakorlatorientált felsőfokú képzések infrastrukturális és készségfejlesztése
Kedvezményezett neve: Milton Friedman Egyetem
A projekt címe: Digitális Egyetem kialakítása és kompetenciafejlesztés a MILTON-on
Azonosító: RRF-2.1.2-21-2022-00029
Támogatás összege: 446 171 486 Ft
Támogatás intenzitás: 100%
Projekt időszaka: A projekt a Széchenyi Terv Plusz program keretében valósul meg 2022. június 1. és 2025. december 31. között
A projekt célja, hogy a Milton Friedman Egyetemen a „nemzeti felsőoktatásról szóló törvénnyel” és a „Fokozatváltás a felsőoktatásban koncepciójával” összhangban megvalósuljon a Digitális Egyetem létrejötte.
A Digitális Egyetem koncepció keretében az oktatási tevékenységet digitálisan támogató blended learning módszer átfogó bevezetése, valamint a hallgatói, oktatói, alkalmazotti ügyintézés elektronizálását lehetővé tevő digitális infrastruktúra fejlesztése valósulna meg, eszközbeszerzés keretein belül.
A projekt várható eredményei többek között a felsőoktatási hallgatók és dolgozók nagyléptékű digitális készségfejlesztésének támogatása a létrejövő képzések eredményeképpen, továbbá az eszközbeszerzések által megvalósuló digitális eszköztár fejlesztése, amelyek megvalósulása együttesen elősegítik a zavartalan digitális átállást az MILTON-on.
A RRF támogatásnak köszönhetően a MILTON lehetőséget kapott arra, hogy jelen projekt keretein belül dolgozza ki a digitális tananyagokat, az intézményi specifikumok szem előtt tartása mellett, ezzel is hozzájárulva a készségfejlesztések eredményességéhez.
Az intézményre szabott képzési tartalmak a gyors és hatékony digitális átállást, a digitális technológiafejlesztés keretében létrejövő nóvumok helyes használatát és azok magas kihasználtsági arányát biztosítják.
A projekt szükségessége nyilvánvaló, hiszen az egyetemek képzési szerkezetének átstrukturálásának szükségességét olyan mértékben gyorsította fel a világjárvány, amihez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni kell. A digitális átállás egyrészt kényszer pandémia esetén, másrészt azonban fokozódó hallgatói elvárás is a jövőre nézve. Bármely megközelítés szerint látjuk is az egyetemek jövőjét, egy tény nem változik: a felsőoktatási intézményeknek készen kell állniuk a változásra, amely változatos képzési portfólióval és több oktatási platform párhuzamos alkalmazásával lehetséges csak.
ELÉRHETŐSÉG
Szabó-Nagy Miklós projektmenedzser
palyazati.iroda@uni-milton.hu