Sikeres ügyfélkezelési technikák
E-00725/2014/D003
A PROGRAM CÉLJA
A résztvevők képesek legyenek jelenlegi vagy leendő munkájuk, feladatvégzésük során az ügyfeleket kezelni, kiszolgálni, és ehhez a megfelelő kommunikációs technikákat alkalmazni. A program elvégzésével a résztvevők képesek lesznek az ügyféllel kapcsolatos helyzetek, szituációk felismerésére és kezelésére, a hatékony kommunikációs megoldások alkalmazása.
A PROGRAM CÉLCSOPORTJA
Olyan felnőttek, akik a jelenlegi vagy leendő munkájuk során ügyfelekkel dolgoznak.
A PROGRAM ÓRASZÁMA:
20 óra
A PROGRAM FŐBB ELEMEI
- Szolgáltatási jellemzők és technikák
- Üzleti kommunikáció
- Emberközpontúság
- Időgazdálkodás az ügyfélszolgálati munkában
- Mikor romboljuk egy cég imázsát?
- Hogyan kezeljük az ügyfelek problémáját?