Oldal kiválasztása
Idén a Milton Friedman Egyetem látta vendégül a MELLearN Felsőoktatási Lifelong Learning Egyesület 18. alkalommal megrendezésre kerülő éves tanácskozását, melyen hazai és nemzetközi szakemberek vitatták meg az életen át tartó tanulást felsőoktatái környezetben jellemző trendjeit és kérdéseit.

A konferencia délelőtti programjában neves külföldi kutató és fejlesztő kollégák tartottak plenáris előadásokat az egyetemek változó oktatási és képzési, kutatási, valamint harmadik, tehát közösségformáló missziójáról, azok tényezőiről.

Dán, német, lengyel és hazai egyetemek vezető kutatói reflektálnak a felsőoktatás lifelong learning kínálatát jelentősen befolyásoló technológiai és digitalizációs kihívásaira, az egyetemek szervezeti fejlesztésére hatást gyakorló minőség-eszközök alkalmazásának tapasztalataira, ugyanakkor a felsőoktatási modell-váltás és modell-keresés, valamint a COVID-pandémia közben felhalmozott tapasztalatok lehetőséget adnak a tanuló szervezetként ugyancsak értelmezhető egyetemi közösség innovációját meghatározó felnőtt-tanulási és LLL folyamatok.

Ennek aktuális kérdései délutáni plenáris kerekasztalban és az azt követő tematikus szekciókban is felbukkantak gyakorlat orientált példákon keresztül.

A MELLearN az Európai Egyetemek lifelong learning Hálózatának tagja (http://eucen.eu), a Magyar Rektori Konferencia, a Tempus Közalapítvány és az EPALE Magyarország együttműködő partnere. Jelenleg 14 hazai felsőoktatás intézményt tudhatnak tagjaik között.

Konferenciánkra 104 jelentkező, ebből 58 előadást tartó személy regisztrált be.

A konferencia felhívása és programja elérhető itt: MellearN Egyesület