Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Oldal kiválasztása
Idén a Milton Friedman Egyetem látta vendégül a MELLearN Felsőoktatási Lifelong Learning Egyesület 18. alkalommal megrendezésre kerülő éves tanácskozását, melyen hazai és nemzetközi szakemberek vitatták meg az életen át tartó tanulást felsőoktatái környezetben jellemző trendjeit és kérdéseit.

A konferencia délelőtti programjában neves külföldi kutató és fejlesztő kollégák tartottak plenáris előadásokat az egyetemek változó oktatási és képzési, kutatási, valamint harmadik, tehát közösségformáló missziójáról, azok tényezőiről.

Dán, német, lengyel és hazai egyetemek vezető kutatói reflektálnak a felsőoktatás lifelong learning kínálatát jelentősen befolyásoló technológiai és digitalizációs kihívásaira, az egyetemek szervezeti fejlesztésére hatást gyakorló minőség-eszközök alkalmazásának tapasztalataira, ugyanakkor a felsőoktatási modell-váltás és modell-keresés, valamint a COVID-pandémia közben felhalmozott tapasztalatok lehetőséget adnak a tanuló szervezetként ugyancsak értelmezhető egyetemi közösség innovációját meghatározó felnőtt-tanulási és LLL folyamatok.

Ennek aktuális kérdései délutáni plenáris kerekasztalban és az azt követő tematikus szekciókban is felbukkantak gyakorlat orientált példákon keresztül.

A MELLearN az Európai Egyetemek lifelong learning Hálózatának tagja (http://eucen.eu), a Magyar Rektori Konferencia, a Tempus Közalapítvány és az EPALE Magyarország együttműködő partnere. Jelenleg 14 hazai felsőoktatás intézményt tudhatnak tagjaik között.

Konferenciánkra 104 jelentkező, ebből 58 előadást tartó személy regisztrált be.

A konferencia felhívása és programja elérhető itt: MellearN Egyesület