Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Oldal kiválasztása
Dátum: 2023. 05. 24.

Helyszín: Homoktövis Általános Iskola

Népes közönség előtt, és nagy sikerrel zajlott a Milton Friedman Egyetem harmadik műhelykonferenciaja.

A Rendezvény fókuszában a digitalis kihívások a közoktatásban volt.

Előadások:

SZŰTS ZOLTÁN, média és digitális pedagógiai kutató

AZ OKTATÁS ESZKÖZEI ÉS DIGITÁLIS TECHNIKÁI

Előadásában bemutatta az oktatási eszközök átalakulását és ezzel együtt az oktatás digitalizációjának jellemzőit.

  • Hasznos fogódzókat adott a pedagógus számára, hogy a hagyományos eszközök mellett az infokommunikációs eszközöket és alkalmazásokat hogyan kell az oktatási céloknak megfelelően használni.
  • Támpontokat nyújtott azzal kapcsolatban is, mikor forduljon a pedagógus a digitális eszközök és alkalmazások felé.
  • Az előadás kulcs szava a tudatosság, jelmondata a pedagógiai célnak megfelelő használat.

 

HORTOBÁGYI ÁGOSTON, digitális stratéga, DOQdrive alapító – DEKK Suli-Digitális Edukáció Képző Központ alapító

GYERMEKEINK VÉDELME A DIGITÁLIS TÉRBEN

Előadásában a digitalizáció lehetőségeit és veszélyeit figyelve, kereste a válaszokat, a helyes vagy helyesnek vélt megoldásokat, a következő kérdésekre:

  • Vajon milyen minták, rutinok, tapasztalatok alapján engedjük be gyerekeinket a digitális térbe, otthon és az iskolában egyaránt?
  • Tudjuk-e, hogy milyen veszélyekkel fognak találkozni gyermekeink, vagy éppen milyen személyiségváltozáson mennek keresztül anélkül, hogy ebből bármit is észre vennénk időben?
  • Kapunk-e bármilyen mintát őseinktől, hogy mire neveljük gyerekeinket az okos eszközök használata során?

 

Dr. BOGBÁN CSABA, Ceo. Darts Matek

DIGITÁLIS INTERAKTÍV MATEMATIKAI PROGRAM

Előadásában bemutatott egy olyan egyedülálló, innovatív, digitális oktatási szoftvert, amely lehetőséget biztosít a matematikai alapok élményalapú, játékos módon történő elsajátítására, gyakorlására egy népszerű és izgalmas sport által.

  • Fő célcsoport a 4-18 éves korosztály.
  • A matematikai alapműveletek tanulása, gyakorlása mellett hatékonyan fejleszti a koncentrációt, memóriát, szem-kéz koordinációt, kombinációs logikát.
  • Tapasztalatok alapján hatékony a speciális nevelési igényű gyerekek fejlesztésében.
  • A szoftver az intézményekben található digitális eszközökre /PC, LAPTOP, TABLET, OKOSTÁBLA /telepíthető.