Oldal kiválasztása

A médiumokban elhangzott hírekkel ellentétben intézményünk (és a többi felsőoktatási intézmény) nem zár be, speciális oktatási tevékenységet folytatunk. Az operatív kollégák (titkárságok, oktatásigazgatás, marketing, könyvelés, HR, üzemeltetés stb.) a szokott rendben dolgoznak.Az elrendelt veszélyhelyzetben az Innovációs és Technológiai Minisztérium iránymutatásaival összhangban a Milton Friedman Egyetem a következő rend szerint működik:

  • 2020. március 12-én és 13-án rektori szünet van, a tanórák elmaradnak. A Neptun rendszerből az órákat töröljük, később ezeket pótolni kell.
  • 2020. március 16. és 21. között a tanév rendjének módosításával rendkívüli tavaszi szünet lesz. A Neptun rendszerből ezen időszak óráit töröljük, ezeket a későbbi időszakban szintén pótolni kell.
  • A 2020. március 23-tól kezdődő határozatlan hosszúságú időszakban a tanórákat, az elmaradt tanórák pótlását „távolsági oktatás” keretében valósítjuk meg, ami azt jelenti, hogy az oktató és a hallgató személyes találkozására nem kerülhet sor. Az ezt megelőző időszak feladata az erre való felkészülés, ezért a pontos megvalósításról később adunk tájékoztatást.

Figyelemmel arra, hogy lesznek olyan tantárgyak, melyek esetében semelyik távolsági oktatásos módszer nem alkalmazható (például tréningek), fel kell készülnünk arra is, hogy a tanítási időszak az eredetihez képest jelentősen meghosszabbodik és a veszélyhelyzet elmúlta után kerül sor az ilyen kurzusok teljesítésére.

A vizsgaidőszak megszervezésére, a záróvizsgák beosztására a járványügyi helyzet és az állami iránymutatások figyelembe vételével kerül majd sor, erről később születik majd döntés.

A „távolsági oktatás” idejére beosztott tanórákat a Neptun rendszerben meghagyjuk, azokat a „VIRTUAL” kódú terembe osztjuk be.
A szakdolgozatok elkészítésével úgy kell készülni, hogy a határidő (2020. április 15.) nem változik, az elektronikus feltöltés (és így a leadás) lehetősége adott. A járványügyi helyzet alakulása természetesen ezt módosíthatja. Kérjük, hogy a hallgatók és a témavezetők elsősorban elektronikus úton tartsák a kapcsolatot.

Az Oktatási Hivatal tájékoztatása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztérium elrendelte a közlekedési szolgáltatók számára, hogy a 2019/20/1 félévre érvényes matricával ellátott diákigazolványokat fogadják el 2020. március 31. után is. Valamint azt is, hogy eredeti aláírás és bélyegzőlenyomat nélküli igazolásokat is fogadják el.

Ennek megfelelően, akinek van első féléves érvényesítő matrica a diákigazolványán, annak semmit nem kell tennie! Akinek nincs, az a hik@uni-milton.hu címen kérjen igazolást, amit elektronikus úton megküldünk.