2020. december 3-án újabb nagysikerű HR konferenciát tartottunk az Innovatív HR megoldások programsorozat keretében.
A Zoom online térben megrendezett konferenciára, melynek témája a „Bizalom és bizalomvesztés a szervetekben – Mit tehetünk érte / ellene? ” volt, több mint százan voltak kíváncsiak.
Katona Melinda Borealis Consulting Management Consultancy Ügyvezetője az „Az értékek és bizalom ereje. Miért erősek és válságállóak a magas bizalmi kultúrájú szervezetek?” címmel tartott előadást, amelyben arról beszélt, hogy miért fontosak különösen most az értékek és a bizalom a szervezet életében? Milyen szervezeti stratégia szükséges a szervezeti bizalom fenntartásában , megtartásában? Milyen tudatos stratégiával, eszközökkel tudja a szervezet kezelni a biztonság, bizonytalanság kérdését? Hogyan tud jövőképet, fókuszt és hitet adni a jövő tekintetében? Hogyan és miben tudja támogatni a szervezetet a HR abban, hogy a vezetők a sürgős feladatok mellett a jövőt építő fontos feladatokra is fókusz és energia legyen? Milyen módon támogatja a változásvezetését szervezeten belül?
Nagy Annamária Unilever Hungary & Adria Stratégiai HR igazgatója “Változó fogyasztói szokások / A szervezeti és fogyasztói bizalom, valamint a HR kapcsolódási pontjai” című prezentációjában betekintést kaptunk a megváltozott / megváltozó fogyasztói, vásárlói szokásokba. Arra is választ kerestünk, hogy mi köze ehhez a HR-nek? Milyen összefüggés van a fogyasztói bizalom és a szervezeti bizalom között? Hogyan tudjuk a biznisszel együtt építeni a változó világhoz idomuló szervezetet? Miért fontos, hogy az üzleti stratégiánk együtt alakuljon a HR stratégiánkkal?
Kreiter Éva Dreher Sörgyárak Zrt. HR Igazgatója „A HR rendszerek – működési kultúra – bizalmi alapú szervezeti működés összefüggései” című előadásában a HR rendszerek működési kultúrára és szervezeti hatékonyságra gyakorolt hatásáról, valamint a bizalmi alapú szervezeti működésben rejlő lehetőségekről és kérdéseiről beszélszt.
Márton Katalin Praktiker Magyarország CSR és HR Igazgatója a „Mit kap a szervezet, ha kilép a megszokásból? A közösségi média és a munkáltatói márka kapcsolata” című prezentációjában bemutatta, hogy hogyan érdemes megmutatni az Y és millenáris generáció tagjainak, hogy lehet menő a kereskedelemben dolgozni? Mik azok az értékek, amelyek mentén a biztonságos jövőképet vonzóvá lehet tenni? Vajon bátorság kell hozzá, vagy az már teljesen természetes, hogy a közösségi média legkülönbözőbb platformjait aktívan használják márkaépítésre, toborzásra és megtartásra? Kiderült az is, hogy a bizalom kérdésköre nagyon szorosan kapcsolódik az előbbiekhez.
Barathi Tamás, a Blue Colibri Társ-Alapítója „Employee appok térnyerése: Munkavállalók informálása, motiválása, képzése, applikáció segítségével” címmel egy videóprezentációt tartott, amelyben elmondta, hogy a járvány hatására idén az employee appok, online platformok és chat felületek egyik napról a másikra beépültek a belső employer branding és vállalati kommunikáció stratégiába és napi kommunikációs működésbe, és ezzel a munkavállalói életciklus 80%-át képesek már digitálisan támogatni. Elhangzott, hogy a belső kommunikáció célzottá, mérhetővé és hatékonyabbá tétele mellett egyre nagyobb hangsúly jut az új belépő kollégák digitális pre- és onboarding folyamatainak, illetve a teljes szervezetet átfogó oktatási folyamatok online támogatására is.
Köszönjük előadóinknak a színvonalas prezentációkat, illetve minden résztvevőnek a megtisztelő jelenlétet!
Találkozzunk januárban a következő rendezvényen!
Híreink