Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Oldal kiválasztása

A médiumokban elhangzott hírekkel ellentétben intézményünk (és a többi felsőoktatási intézmény) nem zár be, speciális oktatási tevékenységet folytatunk. Az operatív kollégák (titkárságok, oktatásigazgatás, marketing, könyvelés, HR, üzemeltetés stb.) a szokott rendben dolgoznak.Az elrendelt veszélyhelyzetben az Innovációs és Technológiai Minisztérium iránymutatásaival összhangban a Milton Friedman Egyetem a következő rend szerint működik:

  • 2020. március 12-én és 13-án rektori szünet van, a tanórák elmaradnak. A Neptun rendszerből az órákat töröljük, később ezeket pótolni kell.
  • 2020. március 16. és 21. között a tanév rendjének módosításával rendkívüli tavaszi szünet lesz. A Neptun rendszerből ezen időszak óráit töröljük, ezeket a későbbi időszakban szintén pótolni kell.
  • A 2020. március 23-tól kezdődő határozatlan hosszúságú időszakban a tanórákat, az elmaradt tanórák pótlását „távolsági oktatás” keretében valósítjuk meg, ami azt jelenti, hogy az oktató és a hallgató személyes találkozására nem kerülhet sor. Az ezt megelőző időszak feladata az erre való felkészülés, ezért a pontos megvalósításról később adunk tájékoztatást.

Figyelemmel arra, hogy lesznek olyan tantárgyak, melyek esetében semelyik távolsági oktatásos módszer nem alkalmazható (például tréningek), fel kell készülnünk arra is, hogy a tanítási időszak az eredetihez képest jelentősen meghosszabbodik és a veszélyhelyzet elmúlta után kerül sor az ilyen kurzusok teljesítésére.

A vizsgaidőszak megszervezésére, a záróvizsgák beosztására a járványügyi helyzet és az állami iránymutatások figyelembe vételével kerül majd sor, erről később születik majd döntés.

A „távolsági oktatás” idejére beosztott tanórákat a Neptun rendszerben meghagyjuk, azokat a „VIRTUAL” kódú terembe osztjuk be.
A szakdolgozatok elkészítésével úgy kell készülni, hogy a határidő (2020. április 15.) nem változik, az elektronikus feltöltés (és így a leadás) lehetősége adott. A járványügyi helyzet alakulása természetesen ezt módosíthatja. Kérjük, hogy a hallgatók és a témavezetők elsősorban elektronikus úton tartsák a kapcsolatot.

Az Oktatási Hivatal tájékoztatása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztérium elrendelte a közlekedési szolgáltatók számára, hogy a 2019/20/1 félévre érvényes matricával ellátott diákigazolványokat fogadják el 2020. március 31. után is. Valamint azt is, hogy eredeti aláírás és bélyegzőlenyomat nélküli igazolásokat is fogadják el.

Ennek megfelelően, akinek van első féléves érvényesítő matrica a diákigazolványán, annak semmit nem kell tennie! Akinek nincs, az a hik@uni-milton.hu címen kérjen igazolást, amit elektronikus úton megküldünk.