Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Oldal kiválasztása

Konfliktus és stressz-kezelés

E-00725/2014/D001

A PROGRAM CÉLJA

A résztvevők képesek legyenek munkájuk, feladatvégzésük során a különféle helyzetekben keletkező konfliktusok kezelésére, azok korai felismerésére és megelőzésére. Ezzel párhuzamosan saját stresszes helyzeteik kezelésére is felkészítést kapnak. A résztvevők képesek lesznek konfliktusok felismerésére és kezelésére, stresszhelyzetek azonosítására és kezelésére.

A PROGRAM CÉLCSOPORTJA

A téma iránt érdeklődő felnőttek, álláskeresők, a különböző cégek, vállalatok szervezetek és intézmények, önkormányzatok jelenleg aktív dolgozói illetve jövőbeni munkatársai.

A PROGRAM ÓRASZÁMA:

10 óra

A PROGRAM FŐBB ELEMEI

  • A konfliktusok keletkezése (a konfliktusok keletkezésének módjai, a konfliktushelyzetek és a konfliktusveszélyt jelentő helyzetek felismerése, a megelőzés, a korai elkerülés lehetőségei).
  • A konfliktusok természete, fajtái (az agresszió szerepe a konfliktusban, a konfliktusok dinamikája, a konfliktushelyzetek jellegzetes típusai).
  • A konfliktusok feloldásának eszközei (a konszenzuskeresés, a konfliktuskezelés öt lehetséges módozata).
  • A stressz felismerése, kezelése (a stressz keletkezése, a stressz felismerése, a frusztráció és a düh).
  • Az érzelmek és indulatok tudatosítása, kezelése (a szubjektív érzelmek és az objektív tények elkülönítésének eszközei, asszertivitás a konfliktusok kezelésében, a személyiséghez illeszkedő optimális stratégiák).
  • A konfliktus előnyei, használhatósága (a konfliktus energiáinak irányítása, a konfliktusok szerepe a kapcsolatok elmélyítésében).