Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Oldal kiválasztása

Sikeres ügyfélkezelési technikák

E-00725/2014/D003

A PROGRAM CÉLJA

A résztvevők képesek legyenek jelenlegi vagy leendő munkájuk, feladatvégzésük során az ügyfeleket kezelni, kiszolgálni, és ehhez a megfelelő kommunikációs technikákat alkalmazni. A program elvégzésével a résztvevők képesek lesznek az ügyféllel kapcsolatos helyzetek, szituációk felismerésére és kezelésére, a hatékony kommunikációs megoldások alkalmazása.

A PROGRAM CÉLCSOPORTJA

Olyan felnőttek, akik a jelenlegi vagy leendő munkájuk során ügyfelekkel dolgoznak.

A PROGRAM ÓRASZÁMA:

20 óra

A PROGRAM FŐBB ELEMEI

  • Szolgáltatási jellemzők és technikák
  • Üzleti kommunikáció
  • Emberközpontúság
  • Időgazdálkodás az ügyfélszolgálati munkában
  • Mikor romboljuk egy cég imázsát?
  • Hogyan kezeljük az ügyfelek problémáját?