Bemutatkozás
Az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen okleveles kémia-áruismeret szakos középiskolai tanári, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen közgazdász tanári végzettséget szerzett.
2000 – ben a Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Kar pénzügy-számvitel szakán szakközgazdászként végezett.
Doktori disszertációját 2012-ben a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen védte meg, summa cum laude minősítéssel. Disszertációjának címe: A tanulói kompetencia-fejlesztés e-oktatási modelljének korszerűsítése.
2004-2006 között a Budapesti Közgazdasági Egyetem Főiskolai Karán az Üzemgazdasági számvitel kurzus oktatója, illetve 2002-2008 között Gábor Dénes Főiskola vezető tanára, valamint a számvitel oktatói munkacsoportjának vezetője volt.
2008-tól tanít a Milton Friedman Egyetem Pénzügy, Számvitel és Gazdasági Matematika Tanszékén, amelynek egyben tanszékvezetője is, valamint a pénzügy és számvitel alapképzési szak, illetve a pénzügy és számvitel felsőoktatási szakképzés szakfelelőse.
Szakmai és pedagógia célkitűzése a számvitel és pénzügyi ismeretek oktatásának, illetve a tanulási- tanítási folyamatnak a korszerűsítése a gazdasági oktatásból kikerülő fiatalokkal szemben támasztott elvárásainak megfelelően.
Különös hangsúlyt fektet arra, hogy kialakítsa az egyensúlyt az információátadás és a kompetenciák fejlesztése között.
Fontosnak tartja továbbá, hogy a tanszék oktatói a számviteli-pénzügyi ismeretek oktatása során olyan korszerű oktatástechnikai eszközöket és pedagógiai módszereket használjanak, amelyek felkészítik a hallgatókat a „gyakorlati tudásra”, a munkafeladatokra vonatkozó rugalmasságra, valamint az állandó újratanulási képességekre.
She graduated from the Eötvös Lóránd University with a degree in chemistry and chemistry at the secondary school level, and from the Budapest University of Economics with a degree in economics.
In 2000, she graduated from the Budapest School of Economics, Faculty of Finance and Accounting, as a specialised economist.
She defended her PhD thesis at the National University of Public Service in 2012, summa cum laude. Her dissertation was entitled: Modernisation of the e-learning model for student competence development.
She was a lecturer of the Business Accounting course at the Budapest University of Economics and Business Administration between 2004-2006 and a senior lecturer at Gábor Dénes College between 2002-2008, as well as head of the Accounting Teaching Group.
She has been teaching in the Department of Finance, Accounting and Economic Mathematics at Milton Friedman University since 2008, where she is also the Head of Department and the Supervisor of the undergraduate degree in Finance and Accounting and the graduate degree in Finance and Accounting.
Her professional and pedagogical objective is to modernise the teaching of accounting and finance and the learning and teaching process in line with the expectations of young people leaving economic education.
She places particular emphasis on striking a balance between the transfer of information and the development of competences.
It is also important for the department’s teachers to use modern teaching tools and pedagogical methods in the teaching of accounting and finance, which prepare students for ‘practical knowledge’, flexibility in their work tasks and the ability to constantly relearn.
Oktatott tantárgyak, témakörök
- Financial accounting
- International accounting
- Management accounting
- Nemzetközi számvitel, IFRS ismeretek
- Pénzügyi – adózási ismeretek
- Pénzügyi számviteli ismeretek
- Vezetői számvitel
Publikációk
Tanszékvezető
E-mail cím
Telefonszám
Terem
Fogadóóra
Szerda: 11:00-12:00