Sikeres ügyfélkezelési technikák

Sikeres ügyfélkezelési technikák

(E-00725/2014/D003)

A PROGRAM CÉLJA

A résztvevők képesek legyenek jelenlegi vagy leendő munkájuk, feladatvégzésük során az ügyfeleket kezelni, kiszolgálni, és ehhez a megfelelő kommunikációs technikákat alkalmazni. A program elvégzésével a résztvevők képesek lesznek az ügyféllel kapcsolatos helyzetek, szituációk felismerésére és kezelésére, a hatékony kommunikációs megoldások alkalmazása.

A PROGRAM CÉLCSOPORTJA

Olyan felnőttek, akik a jelenlegi vagy leendő munkájuk során ügyfelekkel dolgoznak.

A PROGRAM ÓRASZÁMA:  20 óra

A PROGRAM FŐBB ELEMEI

  • Szolgáltatási jellemzők és technikák
  • Üzleti kommunikáció
  • Emberközpontúság
  • Időgazdálkodás az ügyfélszolgálati munkában
  • Mikor romboljuk egy cég imázsát?
  • Hogyan kezeljük az ügyfelek problémáját?