Oldal kiválasztása

Digitális Egyetem

A távoktatáshoz szükséges információk legfőbb felületei

– NEPTUN üzenetek

– ILIAS „Távolléti oktatás”

Itt megtalálható a témával kapcsolatos összes információ, illetve egy fórum is, ahol jelezhetik az esetleges felmerülő technikai, lebonyolítási problémákat.

Ügyintézési rend

Általános ügyintézés: hik@uni-milton.hu 
Önköltséggel kapcsolatos ügyintézés: penzugyeim@uni-milton.hu 
Szakmai ügyintézés: (oktatók, tantárgyak, szakmai gyakorlatok, stb)

Minden munkanap (hétfőtől péntekig) 9 és 12 óra, valamint 13 és 15 óra között, továbbá szombatonként 9 és 12 óra között a +36 30 686 2035 telefonszámon valamelyik munkatársunk elérhető.

Minden munkanap (hétfőtől péntekig) 9 és 12 óra között skype-on is elérhető egy kolléga. A hik@uni-milton.hu e-mail címmel, a live:.cid.58a83df5ba12ced9 skype-névvel rendelkező felhasználót lehet felhívni.

 

INFORMÁCIÓK A NYELVVIZSGA NÉLKÜLI DIPLOMAKIADÁSRÓL

Magyarország Kormánya a veszélyhelyzet során teendő egyes, a felsőoktatási intézményeket és a hallgatókat érintő intézkedésekről szóló 101/2020. (IV. 10.) Korm. rendeletben úgy rendelkezett, hogy aki 2020. augusztus 31-ig sikeres záróvizsgát tett vagy tesz, mentesül az oklevél kiadásának feltételéül előírt nyelvvizsga letételének kötelezettsége alól.

A rendelkezésnek nincsen más időbeni korlátja, így a Milton Friedman Egyetem esetében a 2001. január 1. és 2020. augusztus 31. között sikeres záróvizsgázókra vonatkozik, függetlenül attól, hogy az intézmény milyen néven működött (Zsigmond Király Főiskola, Zsigmond Király Egyetem, Milton Friedman Egyetem). A rendelkezés alapján mind az általános, mind a szakmai, mind az alapfokú, mind a középfokú, mind a felsőfokú nyelvvizsga-kötelezettségtől el kell tekinteni, függetlenül attól, hogy hány darab nyelvvizsgát kellene letennie a hallgatónak.

Mit kell tennie annak, akit érint a rendelkezés?

 1. Mindazokat, akik 2020. április 10. előtt tettek sikeres záróvizsgát és így mentesülnek a nyelvvizsga letétele alól, arra kérünk, hogy az alábbi adatlapon tájékoztassanak minket érvényes személyazonosító adataikról és igazolják azt. Tekintettel arra, hogy ebből a célból nem lehet az intézmény területére belépni, ezt elektronikus üzenetben kell megtenni az oklevel@uni-milton.hu címen.

2. A beérkezett adatközléseket feldolgozzuk, generáljuk az oklevél formanyomtatványát és szükség esetén az oklevélmelléklet formanyomtatványát. A generált nyomtatvány alapján minden volt hallgatónknak digitálisan hitelesített igazolást állítunk ki, amely okirat igazolja, hogy az oklevél kiállítása folyamatban van. Az igazolás elkészültéről e-mailben értesítjük a hallgatót, megjelölve azt is, hogy honnan tudja letölteni azt.

3. Körülbelül 2800 volt hallgatónknak kellene oklevelet kiadni. 2020. április 28-ig kb. 2000 volt hallgatónk már megküldte adatlapját. A formanyomtatványokat előállító nyomda – amelyet szintén váratlanul ért a kormányzati döntés – megkezdte az országos igények teljesítését, de jelenleg nem tudjuk megmondani, hogy mikor tudjuk átadni az okleveleket.

4. Amikor az oklevelek fizikai előállítására sor kerül, megkeresünk minden érintettet és egyeztetjük az átvétel módját. Erre várhatóan június második felében kerül majd sor.

Köszönjük türelmüket!

 

AZ ADATLAP LETÖLTHETŐ IDE KATTINTVA